Årsmøte i Norsk Motorskøyteklubb

Styret ønsker alle medlemmer velkomne til årsmøtet i NMSK, lørdag den 16.mars kl 17:00, i Skur 28 på Akershuskaia i Oslo.

Som seg hør og bør blir det Årsmiddag og -fest etter at årsmøtet er gjennomført. Det blir servert Erter, Kjøtt og Flesk, og styret anbefaler samtlige å medbringe drikke etter eget ønske. Klubben spanderer middagen, drikke dekkes av deltagerne selv. Kanskje dukker det opp noe underholdning iløpet av kvelden også… Det er påmelding til Årsmiddagen, send en epost til post@nmsk.no

Norsk Motorskøyteklubb er en landsdekkende forening, og vi ønsker både medlemmer fra Oslo regionen og medlemmer fra resten av landet velkommen. Det er plass til ca 40 personer i Skur 28, så ikke vent for lenge med å melde deg på. Er du tilreisende med lite kjennskap til Oslo kan du ta kontakt med styret for tips og råd. Bildet er fra foredrag mellom årsmøtet og årsmiddagen i 2023, hvor Torolf Stenersen fortalte og viste bilder fra sitt besøk på Hvalfangstasjonen Strømness på Syd Georgia.